MERCHANDISING ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ
Η σωστή οργάνωση του καταστήματός σας αποσκοπεί στην εύκολη προσβασιμότητα των προϊόντων από τον πελάτη. Ως στόχο έχουμε να μετατρέψουμε την υποσυνείδητη επιθυμία αγοράς, σε απόφαση. Ιδανικά, μπορείτε να συνδυάσετε την ανακαίνιση του χώρου σας με το Merchandising, για την βέλτιστη κατανομή και απόδοση του φαρμακείου σας. Η τοποθέτηση των προϊόντων στα ράφια, δεν πρέπει να γίνεται τυχαία. Για να υπάρξει το επιθυμητό αποτέλεσμα στις πωλήσεις, πρέπει τα προϊόντα να τοποθετούνται ανά κατηγορίες. Με αυτό τον τρόπο, έχουμε μια νοικοκυρεμένη εικόνα και παράλληλα καλύπτονται οι λειτουργικές ανάγκες του φαρμακείου σας. Τέλος, πολύ σημαντικό αποτέλεσμα της σωστής οργάνωσης του φαρμακείου σας είναι ότι ο πελάτης μπορεί να εντοπίσει ευκολότερα τα προϊόντα που χρειάζεται, ενώ εσείς εξοικονομείτε χρόνο.
MERCHANDISING
-
Μελέτη χώρου και κατηγοριοποίηση προϊόντων
-
Επανατοποθέτηση παραφαρμάκων σύμφωνα με το σχέδιο της κατηγοριοποίησης
-
Καθαρισμός ραφιών και προϊόντων
-
Έλεγχος ημερομηνιών λήξης
-
Σήμανση ραφιών με ρεγκλέτα αλουμινίου
-
Τοποθέτηση χρώματος, από pvc, ανάλογα με τη κατηγορία προϊόντων
-
Τοποθέτηση λέξεων, από pvc, ανάλογα με την υποκατηγορία προϊόντων
Πλεονεκτήματα:
-
Σωστή διαχείριση εμπορικού χώρου. Προσδίδεται ομοιογενή και πιο φιλική εικόνα στο φαρμακείο
-
Σωστή προβολή προϊόντων. Δημιουργείται δυναμική στο ράφι κάνοντας το πιο θελκτικό, αναδεικνύοντας τα προϊόντα
-
Άρτια διαχείριση stock. Γρήγορος έλεγχος ληξιπροθέσμων, μετατρέποντας τη διαδικασία παραγγελίας σε μια εύκολη υπόθεση καθώς η απογραφή του ραφιού γίνεται ταχύτερα
-
Εύκολη πρόσβαση του καταναλωτή στο ράφι. Διευκολύνεται η απαιτούμενη πορεία - ροή των πελατών στο κατάστημα και η εύρεση των προϊόντων, ώστε να οδηγηθεί σε επαναληπτική αγορά
-
Αύξηση αυθόρμητων πωλήσεων. Η σωστή προβολή του προϊόντος μπορεί να δελεάσει τον καταναλωτή να προβεί σε μία αγορά που δεν είχε προγραμματίσει
-
Αύξηση συμπληρωματικών πωλήσεων. Το σωστό merchandising με τη συμβολή του φαρμακοποιού ή του συνεργάτη μπορεί να οδηγήσει τον καταναλωτή στην αγορά περισσότερων προϊόντων ώστε να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
-
Καθαρισμός ραφιών και προϊόντων που βρίσκονται στον εμπορικό χώρο
-
Έλεγχος ημερομηνιών λήξης
-
Επανατοποθέτηση προϊόντων στα ράφια με βάση την κατηγοριοποίηση του φαρμακείου
-
Αλλαγές στους χώρους προβολής όπου κρίνεται απαραίτητο με βάση την εποχικότητα και τις ανάγκες του φαρμακείου
-
Τοποθέτηση χρώματος, από pvc, ανάλογα με τη κατηγορία προϊόντων όπου χρειάζεται
-
Τοποθέτηση λέξεων, από pvc, ανάλογα με την υποκατηγορία προϊόντων όπου χρειάζεται
Πλεονεκτήματα:
-
Η εικόνα του εμπορικού χώρου του φαρμακείου παραμένει άρτια
-
Έγκαιρος έλεγχος ληξιπροθέσμων και όρθη διαχείριση αυτών
-
Αλλαγές στους χώρους προβολής ώστε να είμαστε συνεπείς με την εποχικότητα ή αλλάγες στη θέση των κατηγοριών των παραφαρμάκων ώστε να προωθηθούν εάν η κινητικότητα τους δεν είναι ικανοποιητική, λόγω θέσης
ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΟΧΙΚΟΥ
-
Αλλαγή μόνο των εποχικών προϊόντων, χειμώνα – καλοκαίρι, στους ειδικούς χώρους προβολής, βλέπε γόνδολα, κεντρικές ραφιέρες κτλ
-
Χειμερινό εποχικό μείγμα προϊόντων. Προβάλλονται σιρόπια, καραμέλες, προϊόντα ρινικής συμφόρησης και προπάντων συμπληρώματα διατροφής που αφορούν στο ανοσοποιητικό
-
Καλοκαιρινό εποχικό μέιγμα προϊόντων. Προβάλλονται τα αντηλιακά, τα εντομοαπωθητικά, after nip, προϊόντα κατά της φλόγωσης – after sun και ενυδατικές κρέμες
-
Έλεγχος ημερομηνιών λήξης
-
Τοποθέτηση των εκτός εποχικότητας προϊόντων στις κατηγορίες τους όταν αποσυρθούν από τους χώρους προβολής και αποθήκευση του extra stock στους βοηθητικούς χώρους του φαρμακείου ( αποθήκη, συρτάρια κτλ)